iti74

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

در این نوع از چاپ فایل دیجیتالی کتاب مستقیما به دستگاه چاپ فرستاده می شود و سپس فرآیند چاپ مستقیما از طریق آن دستگاه آغاز می شود. برخلاف چاپ آفست که در آن از ورقه های فلزی برای چاپ استفاده می شود، در چاپ دیجیتال هیج نیازی به استفاده از چنین ورق هایی نیست. فایل های دیجیتالی مانند فایل های PDF و یا فایل های تصویر مستقیما به وسیله نرم افزار به پرینتر ارسال می شوند و از آن جا روی کاغذ یا هر متریال مخصوص دیگری چاپ می شوند.

چاپگرهای دیجیتال هم دقیقا مانند پرینترهای شخصی به دو دسته جوهرافشان و لیزری تقسیم می شوند. هنگام چاپ دستگاه باید به کامپیوتر متصل شود. بعد از آن کامپیوتر همه ی اطلاعات را به دستگاه منتقل می کند. چاپ دیجیتال را می توان جزء گرانترین چاپ ها دانست. در این مدل چاپ، لیتوگرافی حذف شده است بنابراین سرعت چاپ چند برابر می شود. همچنین ضایعاتی مثل کاغذ، رنگ و… کاهش پیدا کرده است. چون تمام اطلاعات در کامپیوتر انجام می شود.

 

منبع » چاپ دیجیتال نشر متخصصان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۳۶
mobail74 sara

اهداف اصلی دوره آنلاین آموزش زبان انگلیسی

دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی، حاصل ماه‌ها تحقیق و تلاش گروه بزرگی از استادان، کارشناسان زبان انگلیسی و متخصصان IT موسسه زبان انگلیسی ایران اروپا هستند.

سامانه آموزش آنلاین زبان انگلیسی ایران اروپا یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین نرم افزارهای موجود در دنیا بوده که توسط متخصصان IT موسسه برای آموزش‌ آنلاین زبان انگلیسی بهینه سازی شده است، به طوری که زبان آموزان مانند کلاس‌های حضوری بتوانند آموزش‌های موثر و مفید ببینند.

کلاس های آنلاین ایران اروپا با یک نرم افزار کانادایی در حال برگزاری است که این نرم افزار به صورت کاملا اختصاصی برای آموزش های زبان تهیه و تنظیم شده است و تنها نرم افزار در دنیا است که قدرت انجام pair work و group work  دارد و دانش آموزان میتوانند به صورت 2 به 2 و گروهی با هم مکالمه کنند و تمرینات را انجام بدهند. در این نرم افزار دانش آموزان تصویر و صدای استاد را همزمان دارند و زبان آموزان به راحتی می توانند به صورت گروهی یا دو نفره در مباحث کلاس حضور داشته باشند و مکالمه آنها به سرعت ارتقا یابد.  و همچنین تخت وایت برد مجازی در اختیار همگان قرار دارد که میتوانند از آن استفاده کنند.

کلاس های آنلاین موسسه ایران اروپا به دو صورت ترمیک و خصوصی برگزار میشود. تاکید اصلی این کلاس ها بر روی تقویت مکالمه زبان آموزان میباشد.

کلاس‌های آنلاین به صورت کاملا Interactive هستند و هیچ محدودیتی برای استادان و زبان آموزان در پرسش و پاسخ، پخش فایل‌های صوتی و تصویری و … به وجود نخواهند آورد.

 

منبع : آموزش آنلاین آیلتس میکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۳۴
mobail74 sara